Вчителі права, як комунікатори безоплатної правової допомоги

14.12.17 в рамках проекту ГО «Вибір» «Інтеграція безоплатної правової допомоги в прифронтових територіальних громадах Попаснянського району» в співпраці з Сєвєродонецьким місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги та за підтримки ПРООН «Відновлення та розбудова миру» проведено тренінг для вчителів права району, з метою використання їхніх можливостей для надання дистанційної правової допомоги мешканцям місцевих громад. Керівник Гірського бюро правової допомоги Тетяна Гусєва роз'яснила вчителям права структуру системи безоплатної допомоги, категорії громадян, які мають право на таку допомогу та можливості комунікації з підрозділами безоплатної правової допомоги.

undefined

                           Організації громадянського суспільства як надавачі соціальних послуг:                                                механізми регулювання та державного фінансування


                                      21.12.17 в рамках проекту ГО «Вибір» «Інтеграція безоплатної правової допомоги в прифронтових територіальних громадах Попаснянського району» за підтримки ПРООН «Відновлення та розбудова миру» проведено тренінг для соціальних вихователів управління освіти, з метою використання їхніх можливостей для надання соціальних послуг.
                                Соціальні послуги за рахунок державного фінансування можуть надаватися як державними і муніципальними структурами, так і недержавними організаціями. Натомість на теперішній час не відомо про практику надання соціальних послуг недержавними організаціями в Луганській області (крім «Червоного Хреста», але в них не державне фінансування), що з’ясувалося під час семінару «Питання безпеки, соціального згуртування і примирення та роль соціальних служб в цьому процесі», проведеного Луганським офісом ПРООН 6-7 грудня 2017р. Втім європейський досвід соціальних послуг доводить, що органи соціального захисту надають самостійно лише деякі соціальні послуги, в той час як інші передані на аутсорсинг некомерційним організаціям. Впровадження і поширення європейського досвіду не тільки буде сприяти співробітництву між органами влади і різними групами населення, а і поширенню доступності соціальних послуг для населення.
                                 Отже на семінарі розглянули розробку моделей соціальних послуг від недержавних організацій на основі нормативної бази Мінсоцполітики. Можливість отримати додаткові соціальні послуги отримають особи з інвалідністю та які опинилися в складних життєвих обставинах на цій території.

undefined

План семінару
1) Посилання на збірку нормативної і законодавчої бази: http://www.ccc-tck.org.ua/cooperation/csocc/
Державні стандарти соціальних послуг
2) Закон України «Про соціальні послуги»
3) Закон України «Про соціальне замовлення» стаття 13
4) Наказ Мінсоцполітики №26 від 19.01.2016 «Методичні рекомендації щодо виконання власних повноважень об’єднаної територіальної громади у сфері соціального захисту населення»
5) Постанова КМУ №324 від 29.04.2013 «Порядок здійснення соціального замовлення за рахунок бюджетних коштів»
п4. Учасники соціального замовлення;
п5. Етапи соціального замовлення;
п6. Річний план соціального замовлення;
п7. Рішення про проведення конкурсу;
п9. Оголошення про проведення конкурсу
6) Наказ Мінсоцполітики №28 від 20.01.2014 «Порядок визначення потреб населення адміністративно територіальної одиниці у соціальних послугах»
п2.3. Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій для визначення потреб населення у соціальних послугах до 01 лютого надсилають запити на отримання інформації щодо потенційних одержувачів соціальних послуг.
п2.4. Інші структурні підрозділи та соціальні служби, зазначені в п.2.3 протягом 15 робочих днів надають інформацію.
п3.1. Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій подають пропозиції до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних державних адміністрацій до 01 квітня.
п3.2. Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних державних адміністрацій подають результати до Мінсоцполітики до 30 квітня.
Додаток 1 до Порядку визначення потреб населення адміністративно-територіальної одиниці у соціальних послугах (Калькуляція вартості соціальних послуг)
7) Організація соціального замовлення