ЗВІТ НАДХОДЖЕНЬ
Джерела фінансових надходжень та їх призначення | Грн. | |||||||
Кошти міжнародних та всеукраїнських донорських організацій | ||||||||
ПРООН грант на виконання проекту «Інтеграція безоплатної правової допомогу в Гірську ОТГ» | 194800 | |||||||
Всього надходжень | 194800 |
ЗВІТ ВИДАТКІВ
Фінансові витрати на реалізацію програм і проектів | Грн. | |||||||
Виконання проекту «Інтеграція безоплатної правової допомоги в Гірську ОТГ» | 168700 | |||||||
Всього видатків | 168700 | |||||||
Залишок на рахунках на 31.12.2019 | 26100 |
В 2020р реалізовано проект ” Інтеграція безоплатної правової допомогу в Гірську ОТГ “.
Проведено круглий стіл з представниками місцевого самоврядування, ЗМІ, активістами. Представлено презентацію проекту, отримано контактну інформацію, підписано меморандуми та узгоджено робочу групу проекту.
Визначено правові запити в сільських громадах: Розроблено анкету і план соцопитування; Проведено опитування 400 респондентів в громаді; Підготувано звіт з соцопитування.
Проведено правові мобільні приймальні в 7 населенних пунктах, двічі в кожному (всього 14); надано первинну БПД для 142 осіб.
Проведено 2 вебінари «Школи параюристів» для посадових осіб місцевого самоврядування, вчителів права, соціальних працівників Попаснянського району: Тренінг 1 «Нотаріальні дії в органах місцевого самоврядування»; Тренінг 2 «Оцінка земель в межах ОТГ»; 15 учасників.
Розроблено проект програми БПД в ОТГ: подано проект програми БПД в Гірську міську раду.
Дистанційна правова приймальня: звернення за консультаціями через скайп, електронні пошту, ФБ сторінку, телефонну гарячу лінію, вайбер; звернулося 126 осіб.
Тренінги «Права молоді і поліція» для учнів навчальних закладів (всього 14 тренінгів); учасників 289 осіб.
Випуск і розповсюдження бюлетеню «Безоплатна правова допомога в Гірській ОТГ» для інформування мешканців про хід проекту: 3 випуски, формат А-3, 4 шпальти, загальний наклад 6000 примірників.
Розповсюдження інформації в Інтернеті: групи у ФБ; статті і новини на сайтах. Аудиторія інформпродуктів: 37469 осіб.